Alati rõõmus klienditeenindaja

Intervjueeritav Meidi Tarum, kaubanduses 40 aastat.                          

Milline on suurim rõõm, mida teenindajatöö pakub?

Minu suurim rõõm töö juures on kliendi rahulolu. Rahulolev klient on väärtus, mida tuleb hoida ja väärtustada. Kui pole kliente, pole mul ka tööd. Klienditeenindaja on oma jaama visiitkaart, mida alati hinnatakse. Rõõm on suur ja siiras, kui kõik tulevad alati Olerexi tagasi.

Mitu tere ühes päevas ütlete?

Tere on esimene kontakti loomise algus, seejärel silmside ja kliendi soovide lahendus.Tere ütlen keskmiselt 300 korda. Tööpäevad on erinevad, vahest saab isegi rohkem tere’tada. Mõni klient käib päevas 2 või 3 korda, aga tere ütlen alati.

Mis raske tööpäeva järel energiat annab ja tuju heaks teeb?

Raske tööpäeva järel aitab väike uinak. Tund aega ja juba tunnen, et nüüd võin kodus edasi toimetada. Tuleb aega võta endale, puhata ja lõõgastuda.

Räägi kõige põnevam asi, mis sul klienditeenindaja töös on ette tulnud?

Kõige meeldejäävam lugu oli ühe umbes 80 aastase meesterahvaga, kes oli just ostnud endale auto. Tulid nad koos abikaasaga tanklasse, et autot tankida. Tankimispüstoli võtsid nad rekkamehe tankurist ja kui paagi suunas püstolit vajutas oli katastroof käes. Auto üleni diisline, mehe kingad märjad. Jooksin õue ja sain aru, et on juhtunud õnnetus. Pesime auto puhtaks ja nüüd igakord, kui nad tulevad tankima siis tangin mina, mitte nemad. Olen alati nende jaoks  olemas ja aitan.

Selleks, et klient tekitaks hea tunde, piisab ühest sõnast, mis on see sõna sinu jaoks?

Hea tunne töö juures on alati siis kui klient tänab, naeratab ja lahkub tänutundega ja selliseid kliente Olerexis on väga palju. Alati kuulan ära, kui klient soovib oma muret jagada. Jagatud mure on ju pool muret, jagatud rõõm on topeltrõõm.

“Tahan tänada kõiki kliente, kes on positiivsed, naerusuised ja inimlikud, kui nad meid külastavad. Suur tänu!”

 

Tule meile teenindajaks, ole iseenda aja peremees ja tööta kodu lähedal.

https://olerex.levelup.ee/
Meidi M