Vesi paagis? Kolm soovitust professionaalilt!

Kevade saabumisega on möödas hooaeg, mil autojuhid võivad oma auto kütusepaagist leida ebameeldiva üllatuse – kondensatsioonivee, mis tekib õhuniiskuse kondenseerumisel kütusepaagi seintele.

See tekib sooja õhu kiirel jahtumisel paagis, siis kui auto sõidab soojast ruumist nagu näiteks garaaž või praam õue külma kätte. Kuna vesi on kütusest tihedam ning koguneb paagi põhja, siis ei saa see sealt ka ära aurustuda ning leiab oma tee mootorisse. Selle vältimiseks tuleb õhu osakaalu kütusepaagis hoida minimaalsena ehk sõita võimalikult täis kütusepaagiga. Professionaalsed autojuhid ja transpordimasinad saavad abi separaatorist ja filtritest, mis eraldab vee süsteemist enne mootorisse jõudmist.

Olerex mõõdab vee määra kütuses nii automaatsete kontrollimehhanismidega (Veeder-Root) kui ka manuaalselt.

Kolm soovitust professionaalilt:

  • Kahtluse korral, lase kütusepaaki kontrollida ning vajadusel tuleks kütusepaaki puhastada
  • Kontrolli, et autol oleks separaator ja lase see võimalusel paigaldada, kui pole
  • Küsi oma kütusemüüjalt, kas tema tanklas jälgitakse jooksvalt vee ja sademe sisaldust mahutites

Olerexi müügidirektor Marko Laving selgitab TV3 saates STOP pikemalt, millest võivad olla autoga tekkinud probleemid tegelikult tingitud.

Vaata kogu kütuse kvaliteedist saadet siin: https://tv3play.tv3.ee/sisu/stop/931989?

Hakka püsikliendiks