EcoForce tagab diiselmootoriga sõiduki omanikule muretu elu

Täielikult taastuvtoorainest toodetud diislikütus EcoForce kindlustab lisaks keskkonnahoiule autoomanikule meelerahu, et sõiduk käivitub muretult ka käreda pakasega ning auto tervis on korras.

Eesti suurim tanklakett Olerex müüb diiselmootoriga sõidukitele mõeldud EcoForce kütust alates möödunud aasta oktoobrist. Tegemist on täielikult taastuvtoorainest valmistatud mittefossiilse kütusega, mis oma omadustelt on autoomanikele tuntud tavafossiilsest kütusest isegi parem.

„EcoForce on kõrge kvaliteediga 2. põlvkonna taastuvtoorainest diislikütus, mille peamine eesmärk on diiselmootoriga sõidukite süsinikuheite vähendamine,“ räägib Olerexi kütuste sisseostu- ja logistikajuht Veiko Värk. EcoForce’i tankides väheneb auto süsinikujalajälg keskmiselt 90 protsenti, lisaks väheneb keskkonda paiskuvate peenosakeste ja süsivesinike kogus keskmiselt 30 protsenti, süsinikmonooksiidil 25 protsenti ning lämmastikoksiididel 10 protsenti. “Kui Eestis on ligi 400 000 diiselmootoriga sõidukit, siis taastuvtoorainest diislikütuse eelistamine fossiilsele kütusele vähendaks märkimisväärselt keskkonnasaastet,” nendib Värk.

Väiksema süsinikujalajälje kõrval tasub autoomanikel EcoForce’i eelistada aga veel teistelgi mõjuvatel põhjustel. Meie kliimas, kus talv võib olla väga käreda pakasega, on olulisim EcoForce’i külmakindlus, mis tagab, et auto käivitub iga ilmaga. “Kuna paljud inimesed sõidavad talvel autoga vähem, ei pea EcoForce’i puhul kartma ka seda, et liiga kauaks paaki seisma jäänud kütus rikneb,” kinnitab Värk. Juba oktoobrist hakkab Olerexi tanklates üleminek üleminekukütustele, mis on külmakindel 15-20 miinuskraadi juures.

Taastuvtoorainest diislikütusel on aga teisigi eeliseid, mis teeb just sellest parima valiku diiselmootoriga sõidukile. “EcoForce ei sisalda kardetud biolisandit, on fossiilkütusest oluliselt paremate omadustega, mis hoiab diiselmootorit pikemalt korras ning säästab seejuures sõiduki hoolduskuludelt,” nimetab Värk mõned eelised.

Kui diiselmootoriga sõidukitel esineb tihti probleeme heitgaasi tahmafiltriga (DPF), siis väheneb ka see mure, sest EcoForce põleb puhtamalt. “Kõrge tsetaanarv tagab ka tavadiisliga võrreldes suurema võimsuse, see on tavadiislist paremate süttimisomadustega ning ei sisalda mootorit kurnavaid või oksüdeerumisohtu tekitavaid väävliühendeid,” lisab ta.

EcoForce’iga on rahul ka Olerexi kliendid, kes on tagasisidena muuhulgas toonud välja sõiduki vähenenud kütusekulu (igapäevaselt 300-400 kilomeetrit läbival kaubikul reisiarvesti järgi 2-3%), erksama kiirenduse ja mootori vaiksema töötamise. Samuti märgitakse, et taastuvtoorainest diislikütus sobib suurepäraselt asendama grilli süütevedelikku ja lambiõli ning on usaldusväärne isegi katlamaja aastaringseks töös hoidmiseks.

ЛЬГОТНАЯ КАРТА