Olerex alustab -32 kraadise külmakindlusega kütuse vedu kõikidesse teenindusjaamadesse
Olerex alustab -32 kraadise külmakindlusega kütuse vedu kõikidesse teenindusjaamadesse.
Kui suvised diislikütused on mõeldud kasutamiseks mõõduka kliimaga riikides, siis arktilised diislikütused on mõeldud kasutamiseks arktilise ehk karmi kliimaga riikides. Juhul kui kasutada suvist diislikütust talvisel perioodil, siis tekivad kütusesse parafiinikristallid, mis ummistavad sõiduki kütusefiltri. Vastavalt Eestis kehtestatud nõuetele peab arktiline diislikütus olema tanklates müügil alates 1. detsembrist kuni 1. märtsini.
Olerex soovitab talveperioodil hoida kütusepaak alati täis ning tankida selleks kütust tihedamalt juurde. Juhul kui kütusepaak on tühi, tuleb kindlasti tankida täispaak korraga. Täispaagi mõte tuleneb soovist hoida kütusepaagi vaba maht ehk õhu kogus võimalikult minimaalne, et vähendada seeläbi õhus sisalduva veeauru kondenseerumist endast külmemale kütusepaagi vabale sisepinnale. Mida väiksem on kütusepaagi vaba maht, seda vähem veeauru kondenseerub. Miinuskraadide korral tekib kütusepaagi vabale sisepinnale aga härmatis, mis plusskraadide korral sulab veeks ja vajub kütusepaagi põhja. Suurem kogus kondensvett suurendab riski automootori tõrgeteks.