..

OLEREX PLUSS on Olerexi erakliendi ID-kaardi põhine lojaalsusprogramm, millega liitumisel saavad püsikliendid püsivat kütusesoodustust ning samal ajal koguda erinevaid boonuseid.

gg

 

Lojaalsusprogrammiga liitumine

  • Registreeri oma ID-kaart või pangakaart (Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop) OLEREX PLUSS püsikliendikaardiks.

  • ID-kaardi saad püsikliendikaardiks registreerida nii tanklas kui ka Olerexi Iseteeninduses või mobiilirakenduses.

  • Erinevaid pangakaarte on OLEREX PLUSS lojaalsusprogrammiga võimalik liita kõigis Olerexi teenindusjaamades.

Soodustused ja boonused

OLEREX PLUSS kliendile kehtivad lojaalsusprogrammi raames järgmised soodustused ja boonused:

  • Kütusesoodustus – Olerexi püsikliendina on Sulle alati garanteeritult hinnavõit igalt kütuseliitrilt 2,6 senti + 3% virtuaalraha tehingu maksumusest püsikliendikontole.
  • Toitlustus  – Ostes Olerexi teenindusjaamast omal valikul sooja toitu 3% virtuaalraha tehingu maksumusest püsikliendikontole. 

  • Toidukaubad - Ostes Olerexi teenindusjaamast omal valikud toidukaupu, saad 3% virtuaalraha tehingu maksumusest püsikliendikontole

  • Kuumad joogid - Ostes Olerexi teenindusjaamast  omal valikul kuuma joogi, saad 3% virtuaalraha tehingu maksumusest püsikliendikontole

  • Autopesu -15% – Olerexi püsikliendina saad autopesu põhiprogrammid ja lisateenused 15% soodsamalt. Tutvu autopesu programmidega siin.

  • Haagiserent -10%  – Olerexi püsikliendina saad haagiseid rentida 10% soodsamalt. Tutvu erinevate haagistega siin

Oma virtuaalraha kontojäägil saad mugavalt silma peal hoida Olerexi mobiilirakenduses, ostutšekil ning Iseteeninduses.

Tingimused

OLEREX PLUSS lojaalsusprogrammi tingimused

Kehtivad alates 01.01.2022

  1. Üldsätted ja kasutatud mõisted
    1. AS-i Olerex (edaspidi „Olerex“), registrikood 10136870, Võru 176, 50112 Tartu, lojaalsusprogramm on ette nähtud Olerexi füüsilisest isikust püsiklientidele lisandväärtuse pakkumiseks OLEREX PLUSS lojaalsusprogrammi (edaspidi nimetatud „lojaalsusprogramm“) tingimustes sätestatud korras.
    2. Lojaalsusprogrammi tingimused (edaspidi „tingimused“) rakenduvad kliendile, kes on liitunud Olerexi poolt loodud lojaalsusprogrammiga.
    3. Lojaalsusprogrammi tingimustes kasutatavad mõisted:

Tankla – Lojaalsusprogrammiga liitunud Olerexi kaubamärki kandev mehitatud teenindusjaam või automaattankla (http://olerex.ee/era/asukohad-ja-lisateenused).

Kliendikaart – Kliendi Eesti Vabariigi ID-kaart või pangakaart, mis on aktiveeritud Olerexi lojaalsusprogrammi Olerex Pluss kliendikaardiks.

Klient – Kliendikaardi omanik, kes on liitunud lojaalsusprogrammiga.

Kliendikonto – Kliendi konto Olerex Iseteeninduse veebikeskkonnas (https://iseteenindus.olerex.ee/), millel hoitakse arvestust soodustuste, kogutud virtuaalraha, vautšerite  ja ostuajaloo üle.

  1. Lojaalsusprogrammiga liitumine ja kaardi kasutamine
    1. Lojaalsusprogrammiga saab liituda tanklas kohapeal registreerides oma ID-kaardi/pangakaardi OLEREX PLUSS püsikliendikaardiks. Lojaalsusprogrammiga liitumiseks tuleb täita liitumisankeet või kasutada ID-kaardi lugejat isikuandmete lugemiseks. Lojaalsusprogrammiga liitudes kinnitab liituja esitatud andmete õigsust ja seda, et on tutvunud ja nõustub lojaalsusprogrammi tingimustega ning annab nõusoleku isikuandmete töötlemiseks Olerexi lojaalsusprogrammis. Kui klient soovib saada e-kirjana teavet lojaalsusprogrammi pakkumiste kohta, avaldab ta lojaalsusprogrammiga liitumisel vastavat soovi, andes sellega oma nõusoleku pakkumiste ja uudiskirjade saamiseks. Kliendil on igal ajal võimalik Olerex Iseteeninduse veebikeskkonnas loobuda pakkumiste ja uudiskirjade saamiseks antud nõusolekust. Püsikliendiks on võimalik vormistada end ka läbi veebi, logides sisse iseteeninduskeskkonda, kus kliendikonto puudumisel avaneb registreerimisvorm.
    2. ID-kaardi saab püsikliendikaardiks registreerida nii tanklas kui ka Olerexi Iseteeninduses (https://iseteenindus.olerex.ee/et) või Olerexi mobiilirakenduses.
    3. Erinevaid pangakaarte on lojaalsusprogrammiga võimalik liita kõigis Olerexi teenindusjaamades.
    4. Lojaalsusprogrammiga liitumine on kliendile tasuta ning see ei tekita kliendile ühtegi rahalist kohustust.
    5. Kliendikaart on personaalne ning kasutamiseks vaid kliendi poolt.
    6. Klient saab kasutada kliendikaarti soodustuste saamiseks ja virtuaalraha kogumiseks kõikides tanklates, mis pakuvad vastavat teenust või toodet. Ostu sooritamisel soodustuste saamiseks ja virtuaalraha kogumiseks tuleb toimida järgmiselt:
      1. ID-kaardi kliendikaardiks registreerinud kliendil tuleb enne ostu eest tasumist sisestada oma ID-kaart korraks kaardimakseterminali. ID-kaart tuleb sisestada makseterminali nii, et kiip on kliendi poole (nagu pangakaardi kasutamisel).
      2. Pangakaardi kliendikaardiks registreerinud kliendile arvestatakse soodustus automaatselt vastava pangakaardiga ostu eest tasumisel. Kui klient ei kasuta tehingu eest tasumisel kliendikaardiks registreeritud pangakaarti, kuid soovib seda kasutada soodustuste saamiseks ja virtuaalraha kogumiseks, tuleb kliendikaardiks registreeritud pangakaart enne ostu eest tasumist sisestada korraks kaardimakseterminali või viibates pangakaardiga makseterminalis enne makseakna avanemist.
      3. Äpi kasutamisel skaneerib klient äpis oleva ribakoodi.
      4. Sooduskaardi kasutamisel registreerib klient sooduskaardi enne ostu eest tasumist.
    7. Kui klient jätab enne maksmist kliendikaardiks registreeritud kaardi (ID-kaart,  sooduskaart, pangakaart) kaardilugejasse sisestamata või jääb Äpis ribakood skaneerimata, siis tagantjärele ei ole võimalik tšeki eest soodustusi saada ega virtuaalraha koguda.
  2. Soodustused ja virtuaalraha
    1. Olerexi püsiklient teenib, lisaks kohestele soodustustele, kütustelt (va elekter), toidukaupadelt ja toitlustuselt (sh soojad joogid) virtuaalraha 3% tehingu maksumusest
    2. Teenitud virtuaalraha saab kasutada Olerexi tanklapoodides toodete (v.a kütused) ja teenuste eest tasumisel. Ühe tehingu puhul saab virtuaalrahaga tasuda tehingu väärtusest kuni 50% ulatuses. Virtuaalraha ei saa välja võtta rahas.
    3. Soodustused ei rakendu ning virtuaalraha ei saa koguda alkohoolsetelt toodetelt, tubakatoodetelt kinkekaartide ja kolmandate isikute poolt pakutavate kaupade ja teenuste ostmisel (loteriipiletid, kõnekaardid jms)
    4. Ostult saadud soodustused ja/või teenitud virtuaalraha summa avaldatakse tšekil ning kliendikontol Olerex Iseteeninduse veebikeskkonnas.
    5. Ostu eest teenitud virtuaalraha tekib kliendikontole hiljemalt 24 tunni jooksul pärast ostu sooritamist.
    6. Lojaalsusprogrammi tingimused ei kehti kütusekampaania puhul ehk täiendavalt tehingu pealt virtuaalraha ei koguta. Kütuse erikampaaniate kestel lojaalsusprogrammi allahindlused täiendavalt ei rakendu.
    7. Erikampaaniatest ning erikampaania tingimustest teavitab Olerex klienti Olerexi tanklates, kodulehel (www.olerex.ee) või muul viisil.
  3. Muud tingimused
    1. Lojaalsusprogrammiga liitumisel nõustub klient käesolevate kasutustingimustega.
    2. Iga kalendriaasta 31.jaanuaril annulleerub eelmisel kalendriaastal kogunenud, kuid kasutamata virtuaalraha.
    3. Olerexil on õigus muuta lojaalsusprogrammi kuuluvaid tooteid ning lojaalsusprogrammi tingimusi, teavitades muudatusest Olerexi tanklates, kodulehel või muul viisil. Muudatuste tegemist ei pea Olerex eelnevalt põhjendama, muudatused jõustuvad vastava teavituse avaldamise hetkel või muul teavituses märgitud ajal.
    4. Olerex jätab endale õiguse lõpetada lojaalsusprogramm, teatades sellest ette 30 kalendripäeva. Niisuguse lõpetamise korral jäävad kõik õigused, kogunenud virtuaalraha jms kehtima kuni nende aegumiskuupäevani, kuid mitte kauem kui 60 kalendripäeva.
    5. Alates 01.01.2022 kell 00:00 ei kehti püsiklientidele eelnevalt kehtinud soodustused ning rakenduvad 01.01.2022 kell 00:01 jõustuva lojaalsusprogrammi tingimused.
    6. Olerex ei vastuta tehtud muudatustest tulenevate võimalike kahjude eest (kaasa arvatud soodustuste vähenemine) ega ole kohustatud kahjusid kliendile mistahes viisil hüvitama.
    7. Olerex Virtuaalpere liikmed  ei osale lojaalsusprogrammis. Virtuaalperest on võimalik lahkuda Olerex Iseteeninduse veebikeskkonnas vastavat valikut tehes. Pärast Virtuaalperest lahkumist on kliendil võimalik liituda lojaalsusprogrammiga.
    8. Omavahel ei saa kombineerida ID krediidi ja virtuaalraha makset.
    9. Lojaalsusprogrammiga ei ole võimalik liituda Olerexi töötajatel.
  4. Suhtluskanalid
    1. Üldist lojaalsusprogrammiga seotud infot avaldab Olerex enda kodulehel, tanklates ja (sotsiaal)meedias.
    2. Lojaalsusprogrammiga seoses info vahetamiseks kasutatakse järgmisi personaalseid suhtluskanaleid: E-kiri, SMS.
    3. Klient saab eelistatud suhtluskanali valida lojaalsusprogrammiga liitumisel kliendikontol Olerex Iseteeninduse veebikeskkonnas. Klient saab igal ajal eelistatud suhtluskanalit muuta. Põhikanal kliendiga suhtlemiseks on e-mail.
  5. Isikuandmete töötlemine
    1. Olerex töötleb kliendi isikuandmeid kliendi nõusoleku ja/või sõlmitud ja jõustunud lepingute alusel.
    2. Olerex töötleb lojaalsusprogrammi raames kliendi isikuandmeid järgmistel eesmärkidel: lepingu sõlmimine ja täitmine; kliendiga suhtlemine ja päringutele vastamine; kliendikonto haldamine; lojaalsusprogrammiga seotud ja muu asjakohase olulise info edastamine; lojaalsusprogrammiga liitunud klientidele suunatud toodete ja teenuste pakkumine; loosimiste läbiviimine ja küsitluste korraldamine; tarbijaharjumuste uurimine ja müügistatistika koostamine; teenuste haldamine ja arendamine.
    3. Lojaalsusprogrammiga liitumisel nõustub klient kehtivate lojaalsusprogrammi tingimustega ja annab Olerexile nõusoleku töödelda tema isikuandmeid lojaalsusprogrammi tingimustes ning Olerexi üldistes privaatsustingimustes toodud viisidel ja eesmärkidel.
    4. Olerex töötleb isikuandmeid vastavalt kehtivatele õigusaktidele ja eelkõige ulatuses, mis on vajalik lojaalsusprogrammi tingimuste täitmiseks ja klientide parimaks teenindamiseks, ning andmeid säilitatakse turvaliselt vastavalt kehtivatele seadustele.
    5. Olerex töötleb lojaalsusprogrammi raames järgmisi kliendi isikuandmeid: ees- ja perekonnanimi, isikukood, mobiiltelefoni number ning e-posti aadress.
    6. Olerex kasutab kliendi isikuandmeid kliendile soodus- ja kampaaniapakkumiste, toodete, teenuste ja allahindluste ning muu lojaalsusprogrammiga seotud info või küsitluste info edastamiseks, kui klient on andnud nõusoleku vastavate pöördumiste saamiseks.
    7. Ilma kliendi nõusolekuta on Olerexil õigus saata kliendile infot lojaalsusprogrammi kohta, sh lojaalsusprogrammi kehtivuse ja tingimustega seotud info, soodustuste ja virtuaalrahaga seotud info jms oluline lojaalsusprogrammi puudutav info.
    8. Isikuandmete muutumisel kohustub klient ise muutma enda andmed kliendikontol Olerex Iseteeninduse veebikeskkonnas või saatma vastava digiallkirjastatud sooviavalduse Olerexile e-posti teel aadressile isikuandmed@olerex.ee .
    9. Kliendil on igal ajal õigus tutvuda enda isikuandmetega kliendikontol Olerex Iseteeninduse veebikeskkonnas.
    10. Kliendil on igal ajal õigus võtta tagasi otseturunduse nõusolek (info edastamine sooduspakkumiste ja kampaaniate kohta, uudiskirjad), tehes seda kliendikontol Olerex Iseteeninduse veebikeskkonnas.
    11. Kliendil on igal ajal õigus taotleda enda isikuandmete töötlemise lõpetamist lojaalsusprogrammi raames ja nõuda oma andmete kustutamist. Sellisel juhul sulgeb Olerex kliendikonto Olerex Iseteeninduse veebikeskkonnas ning kustutab kliendi andmed. Kliendile ei rakendu pärast loobumist lojaalsusprogrammi raames kehtivad soodustused ja kogutud, kuid kasutamata virtuaalraha kustutatakse. Isikuandmete töötlemise lõpetamiseks peab klient esitama Olerexile digitaalselt allkirjastatud taotluse e-posti aadressil isikuandmed@olerex.ee . Isikuandmete töötlemise nõusoleku tagasivõtmine ei mõjuta eelnevat nõusoleku alusel toimunud isikuandmete töötlemist.
    12. Olerexil on õigus keelduda isikuandmete kustutamise taotluse rahuldamisest juhul, kui kliendi isikuandmete töötlemine on vajalik lepinguliste ja lepinguväliste õigusnõuete koostamiseks, esitamiseks või kaitsmiseks või seadusest tuleneva kohustuse täitmiseks.
    13. Müügitehingute küljes olevaid kliendiandmeid säilitatakse 7 aastat arvates kliendisuhte lõppemisest.
  6. Vaidluste lahendamine
    1. Pretensioonide korral on kliendil õigus pöörduda Olerexi poole e-posti aadressil info@olerex.ee . Olerex kohustub pretensiooni läbi vaatama ja vastama 7 tööpäeva jooksul.
    2. Kõik pooltevahelised vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel lähtudes Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest. Kui kokkuleppele ei jõuta ja klient soovib jätkata kaebuse esitamisega, siis on kliendil õigus pöörduda:
      1. Tarbijakaitseameti Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel. Kaebuse läbivaatamine komisjonis on pooltele tasuta.
      2. Kostja asukohajärgse kohtu poole.

Püsikliendiks registreerudes nõustute isikuandmete töötlemisega turunduslikel eesmärkidel. Teie isikuandmed on kaitstud kolmandate osapoolte eest ning neid töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega.

Hakka püsikliendiks